آفتاب

ماجرای آتنا | توهین تتلو به سردار آزمون: نه ترکی و نه غیرت داری؛ خاک بر سرت!

ماجرای آتنا | توهین تتلو به سردار آزمون: نه ترکی و نه غیرت داری؛ خاک بر سرت!

توهین تتلو به سردار آزمون | امیر تتلو با کلمات توهین آمیز به پست سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال درباه قتل آتنا اصلانی پاسخ داد. توهین امیر تتلو به سردار آزمون با ادبیات چاله میدانی در حالی صورت می گیرد که ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما پس از دیدار با او در جشن کانال خبرگزاری فارس، از تواضع تتلو سخن گفته بود!!


امیر تتلو خواننده پرحاشیه رپ به پست سردار آزمون پاسخ داد! ماجرا از وقی شروع شد که تتلو، قتل اتنا را به بی حجاب بودن این دختر هفت ساله ارتباط داد و سردار آزمون در واکنش به او نوشت باید غیرت را از شما یاد گرفت! حالا در مرحله سوم، تتلو به سردار گفته: خاك بر سرت كه تو بازيكن تيم ملّى هستى !! خاك بر سرت !!

گرچه پیام تتلو در فضای مجازی و در صفحه شخصی او که نزدیک به چهارمیلیون عضو دارد منتشر شده است، و برای همگان قابل رویت است، اما متن کامل پیام توهین آمیز تتلو به سردار آزمون از نظر ما قابل انتشار نیست... بخش هایی از آن را منتشر می کنیم؛ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

 دقيقا چون ترك با غيرتم ميگم حجاب !! تو حتما نه تركى و نه غيرت دارى !! يه روز نميشه از دست اينا سالم زندگى كرد !! امّا خاك بر سرت كه تو بازيكن تيم ملّى هستى !! خاك بر سرت !! [...] ! مطمئن باش به زودى طبيعت تموم استعدادتو به خاطر بى غيرتى ميگيره ازت !! ١٠

توهین امیر تتلو به سردار آزمون با ادبیات چاله میدانی در حالی صورت می گیرد که ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما از تواضع تتلو سخن گفته بود!! گفتنی است، توهین تتلو به سردار آزمون همچنان در پست های بعدی نیز ادامه دارد!



کد N1736592

وبگردی